2012. június 8., péntek

forgás

Felpörgött az idő, jobban beosztható, "agyamban kopasz cenzor ül, minden szavamra ezer fül".
Azért elmentem ma futni, 5 km-t és azon gondolkodtam közben, hogy vajon az agyonhasznált futópálya rosszat vagy jót tesz a térdnek, aztán addig figyeltem, amíg meg is fájdult, úgyhogy utána inkább eltereltem a figyelmemet és nem is fájt többé. Mostanában új módszerhez folyamodtam, 2 x 500 métert - egyelőre még csak ennyit tudok - intenzívebb tempóban teszek meg. Nem tudom ennek van-e értelme, de muszáj valamit fejlődnöm.
Aztán pedig elmentünk a Gozsdu Manóba, ahol egy fertelmes kulimász egyveleget raktak elém "kóstoló" címén, padlizsánkrém, humusz, paradicsompüré (?) hihetetlenül hangzik, de mégis elrontott halmaza.
Utána viszont a la ramblát is megszégyenítő Kazinczy utcába mentünk, ahol nagyon jó volt, olyan, mint a félig otthonom Barcelona, azon belül is mondjuk a Raval.

Nincsenek megjegyzések: