2012. június 21., csütörtök

melegmassza

Ez az állapot azért jó tulajdonképpen mert már nem kérdés, hogy az ember csinál-e valamit vagy sem. A válasz egyértelmű, hogy nem. Tehát, amikor 39-42 fok van, valahogy az agy sem működik úgy, mint egyébként, ezért nem is szabad erőltetni.

A napot egyébként meglehetősen üdítő körülmények között a Liszt Ferenc téren kezdtem, semmi nem volt nyitva, végtelen nyugalom volt mindenhol és nagyszerű dolgokat fedeztem fel.
Végezvén aktuális teendőimmel átmenetileg beültem a Szendzsó nevű számomra eddig még ismeretlen helyre, ahol érthetetlen okokból, (de egyébként egészen sok ilyen hely van) nincs légkondícionálás, szóval gyakorlatilag amint kihozzák az ételedet azonnal romlottnak érzed. Utólag nem tudom hová tenni, de lazacos bagelt kértem, végig a ragacsos lazac kétes mellékízét hallucináltam oda, pedig szerintem nem volt amúgy. Jó hely, nincs vele semmi baj és közvetlen vendégszeretet és odafigyelés árad a helyből.

Most viszont végleg feladtam mindent, elfogadom a körülményeket tehetetlenül. A futás azt hiszem öngyilkos merénylet lenne mostanában.

Nincsenek megjegyzések: