2012. június 24., vasárnap

shopping

A tegnapi nap jelentős részét nem teljesen normális mértékű vásárlással töltöttem, régen csaptam ilyen napot, feltöltődtem egy időre, részben az élménnyel részben az árucikkekkel.
A vásárlási pszichológiát, valamint ebből fakadó élményt újabban a szokásosnál intenzívebb érdeklődéssel tanulmányozom, egyébként számos benyomást szereztem.

Este pedig megnéztük az igen gazdag, budapEsti programválasztékot, meccsnézés (nekem csak nézés) az Anker'tben, amiről egyébtkén maximálisan revidiálni szeretném az álláspontomat, azon kívül, hogy jó hely, a dollár chips formátumú sült krumpli egyszerűen zseniális és megéri azt a 32 percet is, amit esetleg várni kell rá. Ja, és nem akármilyen felfedezés: kiváló koktélokat készít ott egy titkos, kicsit zárkózott koktélmester.


Az Anker't után átnéztünk az Akváriumba (ex-Gödör klub), ahol megint betölthettük a táncparkettet, viszont a Gödörben olyan élet és zsongás volt, amit bármely nagyváros megirigyelhetne. Jó hely ez a Budapest.

Nincsenek megjegyzések: