2012. július 19., csütörtök

egy fontos hét

Érdekes, hogy a születésnapom tényleg mindig valahogy más. Nem szeretnék idézni Halász Judit slágeréből "másként kel fel a nap" stb., de mégis.
Amellett, hogy szabadságra mentem, ami ugye nálam eleve ritka, érdekesen alakult. Egyrészt bejutottam a Costesbe, igaz nem ebédelni, hanem egy félig-meddig hivatalos megbízatás okán, másrészt délután-estefelé nagy társaságban ünnepelhettem magam. Az estébe mondjuk némiképpen bezavartak a hivatalos teendők, de akkor is ez a nap más volt, mint a többi.

Kedvenc helyemen a Laci!Pecsenye?-ben vacsoráztunk és kaptam meglepetés gyertyát a sütimre:

Ez pedig a "másik" kedvenc helyemen már, Sarki Fűszeres (what else?), akiktől kaptam egy naaagy csokitortát is:


és kaptam egy macaron lámpát is ajándékba másnap, ismerős a stílus? Igen, ő csinálta:

Nincsenek megjegyzések: