2012. július 8., vasárnap

SzimplaPiac

Nagyon jó piac van vasárnaponként a Szimpla kertben. A hely speciális hangulata megalapozza szépen, de azért az árusoktól nem vagyok egytől egyig elájulva. Úgy tűnik az utóbbi idők új maffiabiznisze a limonádé mellett "szörp" készítés, 5 dl-t adott 400 Ft-ért, ráadásul döglött langyosmeleg vízzel, szóda helyett. Volt olyan árus, amelyik tartóskenyéren kínálta a "mentapesztót", illetve túl sok volt a "szép" zöldség, ami ugye semmi estre sem lehet bio, totál műanyagnak nézett ki, nem is vettem.
Vettem viszont szilvalekváros buktát, meg szivárvány mángoldot az egyetlen igazi ökotermelőtől, aztán bazsalikomot szintén tőle és cukkinit is. Továbbá vettem sok-sok mentát.
Utána tovább bicikliztem, benéztem a Printába, ahol ismét szupermenő kiállítás van, a többi designtárgy azonban hordhatatlan marhaság, legalábbis kattant bolondnak kell lenni ahhoz, hogy azokat viselje az ember, persze jópofa, de én is hülyének néznék egy gumiabroncs nyakláncos embert, pláne mindezt 12 ezer forintért. Szóval a kedves designer is hülyének nézi a vásárlót, esetleg, ha 800 Ft-ért adná, akkor felvenném, demonstrálva a válságos időket, viselve polgárpukkasztó tárgyként, de így?

Na, de a piac tényleg jó volt.










Nincsenek megjegyzések: