2012. július 9., hétfő

erőpróba


Ma megtudtam, mit jelent az igazi szomjúság. Elmentem nagy okosan 35 fokban futni, délután 7 körül. Tegnap is voltam, 5 km-t futottam, gondoltam nem árthat.. Pedig levert voltam és kimerült a melegtől már, amikor indultam. Futottam, de nagyon nehezen ment, majd menet közben egyre inkább gyötrő szomjúság jelentkezett. Rájöttem, hogy napközben sem ügyeltem eléggé az ivásra, a végefelé már alig vártam, hogy meglássam a vizeskutat. Valahogy semmire se mentem vele, nem csillapodott a szomjam. Kis idő után visszamentem, a végén már futottam megint annyira akartam már inni, azt hittem összeesek. Végül hazagyalogoltam, gyorsan betértem a Sarki Fűszeresbe, kértem egy óriási adag vizet, azt kb. egy szuszra felhajtottam, majd itthon még egy fél litert vagy még többet. Eléggé próbára tettem a szervezetemet azt hiszem. Borzasztó volt, az igazi gyötrő szomjúság, amikor a test már tényleg vészjeleket ad. Nem akarom ismét ezt az érzést.

Nincsenek megjegyzések: