2013. augusztus 4., vasárnap

Holiday

Na szóval péntek óta szabadságon vagyok, bár élesben csak holnap kezdődik. Ezt a tényt egyébként megdöbbentően visszafogott életformával köszöntöm, éjszakába nyúló vad partyk nélkül, tulajdonképpen pénteken még elmentünk a döbbenetesen zsongó Gozsdu udvarba, de a Spílerben való tonhalburger zabálás után röviddel következett a hazatérés. A Spílerben egyébként - megkockáztatom - Budapest legrosszabb koktéljai kaphatóak.

Tegnap pedig kellemes 3 órát töltöttünk többedmagammal az Édesmindegy teraszán, egyre jobban jön fel a hely a szememben, jó alternatíva maradt továbbra is. Utána pedig ismét szentendrei kirándulásra adtam a fejem (újra bemerészkedtem), de nem bántam meg, nagyon jót ettem az Adria étteremben, aztán pedig ismét nagyon rosszat a Dorothea kávézóban, viszont ez akkor is egy cuki hely, és nagyon kedvesek, nyilván nem tudták rólam, hogy gyakorlatilag maga a sátán tette tiszteletét náluk.

Most pedig zsibbadtan heverészek, lévén 35 fok vagy 40, de mindenképpen nagyon meleg, szívesen kimennék az utcára, de nem tudom össeszedni magam, pedig ma még nem is kávéztam (12:40!) a Szimpla Piacig pedig most már egészen biztos, hogy nem tudok elvergődni.

2 megjegyzés:

Szőke Szikla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szőke Szikla írta...

De még mennyire...