2009. április 11., szombat

esőrekord ismét

Nem tudom mikor terjedt el az a hír, hogy Spanyolország egy meleg hely és keveset esik az eső meg ilyenek, mert annyit egész életemben együtt véve nem fáztam, mint amennyit az elmúlt 2,5 év alatt, amit itt töltöttem. Na jó ritkán van -10 fok, de cserében mindenhol gyenge a fűtés, tehát ilyenkor Magyarországon otthon legalább meleg van, itt pedig az egész telet értsd 5 hónapot, értsd harmadik éve tripla pulóverben töltöttem folyamatosan jéghideg ujjakkal. Lehet, hogy erősíti az immunrendszert, de ha lehet én inkább nem fáznék állandóan.
Most pedig esik egyfolytában az eső, de miért most, miért itt és miért ennyi ideig? Örömmel olvastam, hogy Budapesten pedig megdőlt a melegrekord és nagyon száraz az idő.
Természetesen a húsvéti mulatságoknak lőttek, az összes rendezvény tönkrement, zacskóba csomagolt keresztekkel és faszobrokkal vonulnak, ugye itt nagyon erős ez a tradíció, óriási ünnepségek kísérik a Húsvétot errefelé.

Mi pedig így ünneplünk, itthon a házba zárva.


Nincsenek megjegyzések: