2010. december 25., szombat

Karácsony


Az idei karácsony elől csak részben szaladtam el, alapvetően kaotikus keretek között töltve, helyszínt tekintve viszont Budapesten maradtam és nem indultam neki mindenféle ismeretlen országoknak.

A kinek mit vegyekből kihagytam magam okosan és a december 24-i délelőtt tavaszi hangulatát kihasználva szemtelenül és magabiztosan elmentem egy bevásárolóközpontba, nem is bántam meg, egyáltalán nem voltak sokan. Egy konfliktust is generáltam (tehát nem volt hiábavaló az egész hercehurca): egy méregdrága L'Occitane lakásillatosító gyertyával, amelynek konkrétan semmilyen illata nincs, úgyhogy hétfőn megyek is vissza és a szeretet jegyében hozzájuk vágom.

Délután a Sarki Fűszeresnél hangolódtam a nap további részére muskotályos prosecco segítségével, majd itthon még összekaptam egy kis karácsonyi üdvözletet, majd elindultam a maratoni vacsorafolyamra.

Először halászléfogyasztós baráti társaságban ettem halálra magam, majd egy szuper exkluzív titkos összejövetelre mentem, ahol kb. 8 fogásos ételsorban volt részem, de mivel részben magamra vállaltam a konyha és az asztal közötti kommunikációt, valamennyit sikerült ledolgoznom a bevitt 6000 kalóriából (4-et).

Szóval minden rendben volt, nem történt károsodás, pedig - ha úgy vesszük - lett volna rá ok.

Nincsenek megjegyzések: