2010. június 15., kedd

egy délelőtt a Slussenben


Tegnap felkúszott a hőmérő higanyszála 12-ről 16 fokra, úgyhogy mindenki teljesen megvadult és kiment az utcára.

Én megint a fantasztikus Wayne's coffee-ban indítottam a napomat, majd a Gamla Stan felé vezető jól kitaposott utamon továbbvonultam a Slussen felé, ahol el akartam menni a Fotografiska egyik kiállítására.

Mivel közben eltérítettem magam másfelé, egyrészt a tájékozódóképtelenségem miatt, másrészt mert szebb környékekre jutottam és inkább fotózással ütöttem el az időt, végülis nem jutottem a tervezett helyre. Közben hirtelen a Katarinahissen liftjénél találtam magam, ami a Slussentől repíti fel az embert néhánytízméter magasságba a Södermalmba. A lift felé - viszonylag magasan a semmiben vezető hídon félúton eszembe jutott, hogy nekem erős tériszonyom van, de a felénél már nem volt visszaút, át kellett mennem vagy középen remegve térdre ereszkedni és négykézláb elmászni, de erre végül nem került sor, bátran továbbmentem és még vissza is jöttem.

Ezután a Gamla Stanban megettem életem egyik legundorítóbb ételét, valami túrós-spenótos pitét, a túró svéd értelmezésben nem a legétvágygerjesztőbb étel. A tegnapi napon összességében ezek a fotók születtek:

Nincsenek megjegyzések: