2011. július 15., péntek

átadás

A tegnapi embertelen hőségben kevésbé éreztem hasznosnak magam, mint máskor, pedig amúgy sem vagyok mostanában túl hatékony. A lényeg, hogy 40 fok meleg ide vagy oda, elmentem közel két hónap után személyi edzőhöz a Margitszigetre, az extrém sportok kedvelőinek ajánlom ezt a típusú elfoglaltságot. Nekem egyébként nagyon jót tett és jól is éreztem magam.

Utána egyből lúzer trackre kerültem, a ma kora reggeli lakás átadása érdekében egy ÁPISZba elmentem "bevételi pénztárbizonylat TÖMB"-öt venni. Ezután újabb időutazás a Rózsadomb Centerbe, az a helyzet, hogy ott viszont megállt az idő, tehát volt honnan visszajönni.

Szervezkedtem, intézkedtem, közben gyűltek a fejemben az érvek és ellenérvek, hogy mi mindent rontottam el/intéztem jól. Például rájöttem, hogy van a lakásomban vízóra, ez azért nem semmi felfedezés! Szóval ilyen szinten intéztem én tudatosan a dolgokat.

Ma pedig ünnepélyesen kitakarításra és átadásra került a Károly körúti lakás, nagyon jó érzés!

Persze még húzódnak ügyek, ez a bürokrácia még az internetszolgáltatás terén is elképesztő, most éppen a UPC-vel hadakozom, hogy lemondhassam a Károly körúti előfizetésemet.

Nincsenek megjegyzések: