2011. július 28., csütörtök

balkon

Olyan születésnapi ajándékot akartam magamnak, (igen, tudom, hogy elmúlt 10 nappal) aminek sokáig örülhetek és, ami valamilyen alapvető változást jelent az életemben.
Ezért végleges elhatározással a studiómat különválasztom az otthontól, és erre a nagy lépésre, nevezetesen a költözésre, a mai napon kerül sor.

Ami viszont kézzelfogható, hogy a balkonra extrém mennyiségű növényt szereztem, úgyhogy majdnem olyan, mintha lenne itt fent egy kertem. Most már csak "meg kell tartani", ami egyébként nem lesz egyszerű.

Ma megnéztem az újonnan belakott lakásomat, hát nagyon jó érzés, ott vannak, átlényegítették, megtöltötték élettel, pont ezt akartam. És ma tulajdonképpen ki lett pipálva szinte az utolsó-utolsó előtti kérdés is.

sweet harmony: a hely szemben, ahol futok
(tegnap mellesleg ismét 10K-t),
innen, ahol pedig futás után a dinnyét eszem a folyót méregetve
kaptam egy új színes forgót a régi helyére

Nincsenek megjegyzések: