2011. augusztus 22., hétfő

itt van..

Nem tudom az allergia vagy az ezzel párhuzamosan hirtelen betörő kánikula az, ami okozza a jelenlegi helyzetet, mindenesetre viszonylag régen voltam ennyire beteg. Elhatalmasodott rajtam az irtózatos nátha ködfelhője, különleges tudatállapotot eredményezve.

Elindultam valahogy óvatosan lépdelve a forróságban, egy üveg vízzel és a borzasztó nehéz táskámmal a kezemben, beültem egy Starbucksba hátha ott pavlovi reflexként előjön a munkakedv, vettem egy forró csokoládét, szerintem ilyenkor én vagyok az egyetlen, aki ilyesmit kér. De olyan hihetetlenül jól esett, hogy magam is meglepődtem, pedig a Starbucksot, mint tudjuk (én legalábbis biztosan) nem különösebben kedvelem. Utána rákényszerültem, hogy bemenjek egy Apple boltba, ahol néhány undok eladó majdnem elvette még a maradék életkedvemet is, de aztán gondoltam a saját tahó stílusukat viszonzom és akkor jobban lettem.

Aztán, ahogy tartottam az irodámba megszédültem, koncentrálnom kellett, hogy el ne dőljek hirtelen. Kissé ijesztő volt, de gondolom a napsugarak szöge ilyenkor dél körül a legtámadóbb jellegű.

Nincsenek megjegyzések: