2011. augusztus 20., szombat

önérvényesítés

Úgy tűnik ezt a szombatot és augusztus 20.-át is önálló nyugalomban töltöm. Tegnap megvolt a kitűzött 10 km futás a Margitszigeten, így a héten gyakorlatilag lenyomtam egy félmaratont és még csak szombat van. Na jó, nem őrültem meg, ma a cirkusz alatt nyilván nem fogok futni.
Meg hát a 10 km után nem is szoktam, csak kiheverem. Jó lenne kibírni, hogy például irtózatos mennyiségű szénhidrátbevitellel ne ellensúlyozzam a tegnapiakat, miután 1 kg só ült ki a bőrömre futás után és ki tudja mennyi és milyen ásványok vesztek/fogytak el bennem.
Azért jó volt, és jó is maradt. Csak aztán már rosszul aludtam, mert túl szép volt a hetem ahhoz, hogy úgy is maradjon (alvásügyileg).

ilyen a látvány futás után, most már 9 körül besötétedik teljesen, ez az egyik legjobb dolog jelenleg az életemben: Margitsziget, futás, lazítás.



Nincsenek megjegyzések: