2012. február 25., szombat

Brody House - a csoda

Tegnap egészen sok helyet ledaráltam, új impulzusokkal gazdagodtam, több vélemény is kialakult bennem. Elsőként a Lukács Cukrászdába mentem megnézni a sütemény és macaron felhozatalt, ittam egy kávét is, finom volt minden. Impozáns hely, elöljáróban csak ennyit írok, bővebben később.
Hát ezután elég érdekes benyomások következtek, elmentem az újonnan nyílt Bagatellinibe, a Mom Park alsó szintén kialakított szupermenő, minőségi pékárukat, szendvicseket, süteményeket árusító hely, elképesztően szép designnal ismét (persze, hogy van macaron is):


Ezután viszont egy nagyon durva pozitív sokk ért, mert elvezérelt a szerencsecsillagom végre egy olyan helyre, ami olyan, mintha nekem lett volna kitalálva, egy az egyben minden pont az a stílus, ami nekem tetszik, Paul Auster könyv az asztalon lévő könyvhalom tetején, a falon képzőművészeti alkotások, minden, minden nagyon jó stílus, egészen különleges hangulatom lett. Ez pedig a Brody House:

Nincsenek megjegyzések: