2012. február 24., péntek

a tabunello felvetések

A tegnapi, újfent akciófilm jelenetbe illő napom után, elmentünk hatan a Drop Shopba, és hát történetesen megmagyarázhatatlan ennek a baltának a jelenléte a fejemben. Egyrészt a 2HA tabunelloját ittam, ami már a borfesztiválon is nagyon tetszett, persze tudom, hogy sangiovese-t ne akarjon a magyar készíteni, a Brunello di Montalcino gyökerei nem errefelé vannak, na, de elhíresült mondásommal élve attól még lehet jó. Jó is volt, de akkor meg nem értem ezt a furcsa állapotot, 2 x 1 dl mennyiségtől, merthogy közben józanságom és másnapi értékítéletem megtartása volt a cél.

Van egy nem eléggé befutott rendkívüli értékeket hordozó zenei magazin, a Recorder, amelynek január-februári, nyomtatott változatát valami titkos társaság úgy állította össze, hogy valamiért 8 egymástól eltérő stílusú kedvencem és kedvenc műfajom is van benne részletesen kifejtve. Mivel nem vagyok paranoid és nem gondolom, hogy véletlenek vannak, de azt sem, hogy nincsenek (ebbe most már én is kezdek belezavarodni), ezért csak úgy megemlítem, hogy micsoda egybeesések.

Kezdve Leonard Cohennel, folytatva a sort Pajor Tamás még mindig sok új információt hordozó megtéréses sztorijával, egészen a számomra érthetetlenül kedves francia hatvanasévekbeli pop képviselőiig, mindenkiről esik szó, érdekes, sok új információval.

Nincsenek megjegyzések: