2009. június 3., szerda

Újlipótváros


Ma reggel 8 előtt elindultam mert meg akartam nézni a Stand Bisztrót, amit mostanában olvastam róla felkeltette az érdeklődésemet. Lehet reggelit kapni, 1 hónapja nyitott és írták, hogy milyen nagy szaktekintély felügyelete mellett indították. Aztán odaértem és zavartan néztek rám, hogy nincs semmi, de tükörtojást tudnak csinálni. Mélyet lélegezve mondtam azt biztos, hogy nem kérek. A túlbuzgó pultos mondta, hogy megkérdezi a konyhán, hogy hátha ki tudnak valamit találni, például tudnak kenyeret sütni (mi van? én csak egy kávét és egy croissant-t akartam vagy zsemlére lecseréltem volna a croissant). Kijött végül maga az üzletvezető, de én ekkor már mondtam, hogy csak reggelizni szerettem volna, bonyodalmat nem, ha azt mondják zárva vannak vagy nincs reggeli elfogadom. Végül kínosan éreztem magam megbántam a reggeli túrát a reggeli jókedvemnek meg vége lett, kénytelen voltam átmenni egy másik helyre, ahol a bejáratnál állva angolul ordított kifelé a kávézós ember, hogy system is not working, áramszünet lesz mindjárt. Erre megnyugtattam, hogy egyrészt magyar vagyok, másrészt csak egy kávét akarok, nem többet. Ezután szükségem volt még egy kávéra és elmentem a Sir Morik kávézóba, ahol pedig Bokros Lajos ült a szomszéd asztalnál, egyébként valami miatt mindig rám nézett, reméltem, hogy nem akar gyorsan meggyőzni valamiről. Hát így megy ez itt, még két napig élvezhetem a dolgokat, aztán megint visszarepít a kényszer.

Nincsenek megjegyzések: