2012. március 9., péntek

a hegy lábánál

A hét változatlan intenzításban, a jó és a rossz örök körforgásában telik, sokszor csak úgy nézek, hogy mindez tényleg velem történik-e és egy filmben érzem magam.
Tegnaptól már jegyeket is lehet kapni a Macaron Napra, ami azt hittem, hogy majd egy nagy pozitívum lesz, de egyelőre vegyes a fogadtatás. Nem tudunk mit csinálni, próbálunk felnőni a feladathoz.

Aztán elengedve a luxus idő nyomását csütörtök este a Vinum Regnum jóvoltából igazi piemonti Barolo borokat kóstolhattunk, egészen pontosan az alábbi tételeket:
Langhe Nebbiolo DOC Argante 2009 (Rinaldi)
Barolo DOCG 2007 (Rinaldi)
Barolo DOCG Monvigliero 2007 (Rinaldi)
Barolo DOCG del comune di Serralunga d'Alba 2008 (Rivetto)
Barolo DOCG Riserva Leon 2006 (Rivetto

Nagyon komoly felhozatal volt, viszont mivel én "kezdő" vagyok, kijelenthetem bátran és felelősség nélkül, hogy szerintem egy kicsit merészség volt ezeket a borokat idejekorán kinyitni. Közben pedig tisztában kell lennünk azzal, hogy "kész" állapotában kisebb esélyünk lenne találkozni vele, lévén kb. 40 000 forintba kerül egy palack.
Végül a mai délelőttömet a különböző okokból történő dühöngésen kívül a koradélutáni televíziós szereplésemre koncentrálva töltöttem, ott és akkor pedig Zazzi macaronokat kaptam és szereztem ismét, jaj olyan finom mindegyik... A smink a Magyar Televízió M1 sminkszobájának érdeme.

Nincsenek megjegyzések: