2012. március 1., csütörtök

az adaptációk fellegvára

Úgy tűnik Magyarország most ilyen adaptációs forradalomban van, tegnap például megjelent végre a BBC Good Food magyar változata, nyilván megállapítható, hogy eredetileg brit lapról van szó. Ott is voltam a sajtótájékoztatón, nagyon jó hangulatban telt, profi szervezés, menő helyszín (Innio).



Ezután pedig a tettek mezejére léptem, kaptam ebédet, dolgoztam vakulásig, amúgy jó ezt így felpörögve ám, és utána pedig ismét elnéztem este 7-re az új kedvencembe a Bródy Házba, ott viszont csúcsforgalom volt ezúttal, de mivel kordában tartják a dolgokat, semmi zavaró effektus nem jött közbe.

A napot pedig úgy zártuk, hogy egészen véletlenül életem legfinomabb champagne-ját sikerült megkóstolnom a Baldaszti's Grandban, ez pedig nem más, mint a Champagne Pol Roger Brut Réserve.


Most viszont már lélegzetvisszafojtva figyel az ország, hogy hol lesz az a bizonyos Macaron Nap és nemsokára ki is derül.

Nincsenek megjegyzések: