2012. március 25., vasárnap

tavaszodás

Az első látásra romantikusnak tűnő képeket tekintsük úgy, hogy csak szemléltetni szeretném a tavasz első pillanatait, amelyek most már a szigeten is láthatóak. Tegnap munkanap volt, mint számomra váratlanul kiderült, úgyhogy széthajtottam magam estig, aztán pedig házi hangulatoldásnak adtunk teret itt többen. Egyébként nemrég örököltem ám egy mikrohullámú sütőt és többé nem vagyok kizárva a házi pattogatott kukorica készítők köréből, már az ilyen egyszerű, zacskós változatokra gondolok, amelyet én szörnyen szeretek. Na ilyenből tegnap mérhetetlenül sokat ettem. Nemcsak ezért, de végre elmentem futni, egy kört megint. Hát kissé be vagyok punnyadva, még párszor le kell futnom 5-öt, hogy ismét 10-et tudjak, ez a macaron sztori azért elég sok izomerőt kivett belőlem és agytekervénnyé és idegszállá alakult.
Amúgy értelmetlenül 25-30 fok volt ma, megjártam az IKEA-t, átalakításokat eszközöltem ismét, úgyhogy most várom a tavaszt, bár már itt van, és minden mást, ami vele jár.

Nincsenek megjegyzések: