2012. március 17., szombat

tavaszi futás

Nem volt egyszerű, de rávettem magam, hogy a rendkívüli napsütésben szépen kimenjek végre mozogni valamennyit a szigetre, hiszen az jó a testnek és a léleknek is. Közben ugyan záporoztak az agyamban tüzijátékként robbanó gondolatok, nem sikerült kikapcsolódnom, mégis sokkal jobb színben látom a világot így a végére. Egészen pontosan 21 fok volt és van, ez mintha egy kicsit melegebb lenne a márciusban megszokottnál, egyébként én olyan szerelésben futottam le a szigetkört, mint nyáron szoktam kánikulában. Ennek ellenére, (hogy már megint embertársaim furcsa szokásait elemezzem) voltak akik sapkában, sálban, kabátban sétálgattak. Ha március, akkor kérem hideg van, az még nem igazán tavasz, tehát kabát dukál. Nem értem az ilyesmit, de nem is baj.

Nincsenek megjegyzések: