2012. december 9., vasárnap

Az új mutáns

Több, mint egy hete a nátha fogságában tengődöm, fél létezésben, kompromisszumos takaréklánggal, persze a munkára mindez nem értendő és nem is értelmezhető, hiszen ott nincs olyan, hogy félgőz, mindent kell csinálni, mintha mi sem történt volna. A hét egy részét ágyban töltöttem a kedves laptopom társaságban - milyen jól megvagyunk együtt, ezt sokan megirigyelnék.

Mivel az élet nem áll meg, a csütörtökön kezdődött Street Food Show-t természetesen nem hagyhattam ki, eddig minden nap kivonultam és itt is, mint minden ehhez hasonló gourmet fesztiválon felvettem a "hal a vízben" életstílust, azaz nagyon jól éreztem magam.

Ettem hot dogot, meg sült kacsát, meg sült csirkét, meg macaront, quiche lorraine-t és gyrost, szóval nem állítom, hogy kifejezetten éhes vagyok, pedig nemsokára meg indulunk a Kistücsökbe, hogy egy hatalmas "fine dining" ebéden vegyünk részt, nem tudom azt az ételt hová fogom tenni a gyomromban, de talán lesz helye.




Nincsenek megjegyzések: