2012. december 10., hétfő

Invázió

Ismét óriási komment háború robbant ki, az amúgy részemről nem is annyira tudat alatt provokatív módon írt poszt kapcsán, ugyanis kifejtettem részletesebben a Fromage sztorit a Gasztrobizarron. Nem tudom hova tenni, de az Index mostanában minden posztomat kiteszi a főoldalra, ami amúgy lássuk be nagyon nagy megtiszteltetés és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem örülök neki, legyezgeti a hiúságom stb. másfelől viszont elképesztő embereket hoz be a blogba, kicsit olyan, mint amikor a piranhák közé bedobnak.
Ezért is jó elnevezés a "blogketrec". Felengedik a ketrecajtót én ott ülök - kicsit sem ártatlanul a kicsit sem ártatlan, ironikus, provokatív és "modoros" posztommal, ők pedig lecsapnak. 452 kommentnél járunk jelenleg.
Ilyen a gasztro show biznisz.

Nem bántam meg, jó volt ez így, ennyi ember szemszögéből, hirtelen, ilyen intenzíven nem láttam még reagálni a gondolataimat/soraimat. Rámutattak némi hiányosságomra és egy-két valóban nem túl helyes meglátásomra.

Például a legfontosabb, olyan, hogy "magánblog" nem létezik. Én ugye ezt a blogot tartom annak, ami egy csendes hely, én igazából abban a hitben írom, hogy szinte senki nem olvassa, tudom, hogy nehéz elhinni, de ha a kommentek vagy a látogatottság motiválna, akkor már rég abbahagytam volna. Mivel több, mint tíz éve írok blogot, nem mérlegelem az írásaim "súlyát". Ez hiba. Mondjuk annyira nem is tudtam ezt gyakorolni, hiszen nincs túl népes olvasótáborom, ami nem is baj, így jó.

A másik blog viszont úgy tűnik reflektorfénybe került és úgy is maradt egy időre, úgyhogy majd óvatosabban kell fogalmaznom, hogy ne sértsem meg a nagyközönséget. Bár a falat meg ez töri át, úgyhogy ez is egy nehéz kérdés.

Nincsenek megjegyzések: