2012. december 24., hétfő

Karácsony


Eljött a nap, és nem utaztam kivételesen sehová.
Kora reggel a december 24-i nap mindig érdekes, az utca csúszós, félig olvadt, félig fagyott állapotban, habár holnapra 10 fok emelkedést jósolnak, ami nekem azért jó hír, mert talán végre kimerészkedhetek futni.

Természetesen egy kávéval indítottam, majd megvettem a még szükséges alapanyagokat, hiszen kitaláltuk a menüt, nagyon speciális lesz - egy Segal Viktor recept alapján. Ehhez még néhány dolgot be kellett szereznem: gesztenyét, pisztáciát, friss mentát, zellergumót. Izgalmas lesz. Aztán még betértem a Lushba, valahogy szeretem azt a boltot, csak az eladók kicsit agresszíven akarnak közvetlenkedni. Csak egy dolgot vettem, de egész napra belémitta magát az intenzív lush szag.

Miközben válaszolom meg szép sorjában a befutó karácsonyi sms-eket, készülődöm és visszafogottan, érlelődik a fejemben a nagy karácsonyi készülődés gasztro poszt, ami hátha... talán nem lesz botrány.


Nincsenek megjegyzések: