2011. december 13., kedd

Zwack Open ismét

A hétfői nap levezetése és egyben a hét stílusos kezdéseként ismét részt vettem a nagyszerű Zwack Open rendezvényén, ahol rendszerint a Zwack Izabella Borkereskedés legnépszerűbb borászai prezentálják újra és újra boraikat. Rengeteg ember és óriási hangulat uralkodott, rendkívül jól éreztem magam, és ott volt egyszerűen mindenki.
Csak hát aztán ezeket ki is kell heverni. Egyébként utána elmentünk a Wang mester konyhájába, ahol rettenetes levest mertek nekünk feltálalni és ez nem a fantázianeve, hanem olyannyira rossz volt.
Én sült gombócot ettem, ami nem volt rossz és az utána következő rák sem, de egyébként nem voltam olyan állapotban aktuálisan, hogy megfelelően tudjam értékelni, egyszerűen csak jó volt enni, mert ki tudja mikor ettem előtte utoljára, na jó a rendezvényen szintén szereplő etyeki Sonkamester sonkáját és tepertőjét nem számítva.
Szecskő Tamás, mátrai kézműves borász

Nincsenek megjegyzések: