2011. december 22., csütörtök

Hötorgshallen piac és a tornaterem

A reggeli hasznos regenerálódási folyamatot végül elindulás követte, először a Kungsbronon visszatértem a már bevált (1 napja) helyemre, amelyet vicces módon Panininek hívnak, kértem a kardamomos süteményemet, de nem volt (óriási bocsánatkérések közepette), ezért kardamomos cantuccini-t vettem helyette, az is jó volt egyébként. Utána betértünk a Nordic Light Hotel alsó szintjére, ahol mindenféle design bútort és belső teret lehetett csodálni,
majd néhány további boltba pl. egy másik kedvencembe a Stockhomeba, mondjuk most elég béna volt a kínálat.
továbbá egy nagyon menő piacot a Hötorgshallent látogattuk meg, ahol nézhettem a rák, kagyló és halkínálatot, a zöldséghegyeket, szendvicsek, a sarokban hallevest mértek - ezt egyébként egyik nap ki is próbálom - továbbá találtam olyan hentest, ahol például magyar szalámit és kolbászt is árusítanak,
és még sokminden mást.

Ezután pedig a Friskis gymben voltunk egy edzésen, most is nagyon tetszett az elv, ahogy a középkorú svéd férfiak ott aerobikoznak nagy számban a nőkkel vegyülve. Maga az edzés közel sem volt olyan extrém kaland, mint tavaly nyáron, amikor a Dszingisz kán zenéjére ugráltunk.

A mai nap tehát nyugodt volt, semmi erőltetett menet, majd holnap belevágok a konkrét témákba.

Nincsenek megjegyzések: