2010. november 15., hétfő

új kávézási alternatívák


Lassan mániámmá kezdi kinőni magát a környék kávézóinak tudatos és szubjektív felmérése, következetes vizsgálata és értékelése. Ennek pozitív hozadéka ismeretes, negatív következménye pedig, hogy aktív és szűnni nem akaró bírálatommal végül kiutáltattam magam a Briós kávézóból, oda többé nem mehetek.


Na de tegnap új időszámítás kezdődött, mert megismertem a Panini kávézót, amelynek létezéséről én eddig nem is tudtam, pedig már május vége óta léteznek. Ráadásul itt van a környéken a Radnóti Miklós utca Dunára néző sarkán egy rendkívül hangulatos, kiváló stílusú, művészi igényességgel kivitelezett kávézó, jól láthatóan profi személyzettel. Távol álljon tőlem, hogy folyton pro vagy kontra felsőfokban beszéljek mindig valamiről, de ez a hely tényleg nagyon rendben van és nem utolsó sorban a kávéjuk is nagyon jó. Nem tudott nem feltűnni nekem a belső design hasonlósága a Brióssal. Tekintve, hogy a Briós később nyitott azt hiszem világos a felállás, hogy ki másolhatott kit, ami önmagában nem lenne baj, de az alázatot és a profizmust is nyugodtan átvehették volna.

Nincsenek megjegyzések: