2010. november 27., szombat

Madrid, la capital

Innen egyszer úgy távoztam, hogy úgyis jövök még és ennek biztos tudatában, kötöttségek nélkül szemléltem a várost. És tényleg: most megint Madridban vagyok és spanyol levegőt szívok. El kell fogadnom a tényt, hogy ez az ország részemmé vált: három év az életemből.

Megérkezem és hevesebben kezd dobogni a szívem, és az életem ismét majdnem teljessé válik, úgy érzem magam, mint amikor annak idején itt (mármint akkor ugye Barcelonában) állomásozva időnként hazatértem.

Első napomon tehát kedves vendéglátómmal célba vettünk egy autentikus kávézót és belevetettem magam az aktuális mániámhoz passzoló látnivalók feltérképezésébe: rövid időn belül szinte eufórikus hangulatban virgonckodtam a város leghíresebb piacán.


Konkrétan ez a Mercado de San Miguel, Madrid leghíresebb és legmenőbb piaca, 1916-ban alapították. Egyelőre beszéljenek a képek, kimerítő háttértörténet később következik.
két meglepetés: Huszár torta és Eszterházy tortaosztrigaszezon
gombák

Nincsenek megjegyzések: