2011. december 6., kedd

mikulás változatok

Ma reggel szokatlanul aktív állapotban indultam, felpörögve, indulatoktól vezérelve, elemi egzisztenciális ügyekben kell ugyanis küzdenem. Először is a Sarki Fűszeresben ismét zajlottak az események, amelyeket meg kellett örökíteni, azután az irodában is zajlottak az események, néhány intenzív megjelenés és párbeszéd, valamint egy darab számla kiállítása után távoztam is a helyszínről és haladtam tovább a következő három programra.

Nem tudom miért, ettől a csomagolástól én teljesen elgyengülök:Például ismét tiszteletemet tettem a Bazilikánál található vásáron, ahol amúgy a Sarki Fűszeres (mi más) standja nagyon szépen kikupálódott, a többieket is részben szemrevételeztem.
Raclette sajt sütés előtt:Közben felállították az "ország fáját" a Parlament előtt éppen, amikor arra jártam:Ezután ööö.. hát szóval ismét a Sarki Fűszeres üzletbe visszatértem, ahol már kezdődött a Mikulás ünnepség, és itt végre sült gesztenyét is ettem és fotózgattam is természetesen.

2 megjegyzés:

Hapci írta...

Egyszer már bent is alhatnál...
Na, hol?

regina boros írta...

:) naa! (bár, jogos...)