2011. december 15., csütörtök

startra készen

Igazából én most már félig itt vagyok, félig ott, még le kell tudni néhány programot.
Mindenkit sodor az élet, igyekszik tisztába kerülni a helyzetével, meghatározza magát, az ünnepekre pozícióba áll. Nagy család, kis család, kettes, vagy egyedül, vagy menekülés. Én az utóbbit választottam a kettessel kombinálva. Két éve elsodródtam a karácsony szeretetétől, ez nem az az időszak, amikor én ünnepelni tudnék, legfeljebb igyekszem jól érezni magam a lehetőségekhez képest.

Egyébként tényleg rossz időszak van, ehhez nagyban hozzájárul a sok vérzivataros hangulatú vélemény és hangulatkeltő akció, de ugyanakkor magamon érzem, hogy ez így van, nem tehetünk róla. Az eső pedig most esik rendületlenül, de így talán eltűnik az a bizonyos ínség szikla is.

Nincsenek megjegyzések: