2011. november 13., vasárnap

buborékok

Jó értelemben vett zsibbadt vasárnap van. Jönnek a semmiből a furcsa események. Nem lehet érteni, nem tettem érte, mégis befolyásolják az életem.

Hogy a napi fogyasztási tanulságokat is megosszam: egnap a Menza kosztján voltam kénytelen üzleti-baráti jellegű ebédben részt venni, annyit szeretnék a helyről mondani, hogy a neve teljesen kifejező. A fogások egyébként egészen ötletesek, a kivitelezésük azonban a nyolcvanasévekbeli elveken alapul.

Előtte pedig a már egyébként sem elhanyagolható méretű könyvtáramat gyarapítottam ismét: Bíró Ívette: Futó, Cserna-Szabó András és Fehér Béla: Ede a levesben (gasztro) és Niall Ferguson: Civilizáció. Ugyan elhatároztam, hogy nem vásárolgatok könyveket (mondjuk ezt nem tudom miért határoztam el), de most nem bírtam ki.

Nincsenek megjegyzések: