2011. november 6., vasárnap

tisztaság

Tegnap, ugyan külső segítséggel és kissé nyomott állapotban, de átszellemítettük a lakást, átmostunk minden részecskét most aztán szerintem semmi nem maradt itt, ami 2 éve még itt volt. Nahát el is felejtettem megünnepelni kb. egy hete annak a második évfordulóját, hogy hazaköltöztem spanyolhonból, még egy év és túl vagyok mindenen, ne felejtsük.

Lefutottam így a vasárnapi délután hevében ismét 10 km-t, sütött a nap, szemtelenül színes a sziget növényvilága, minden élénksárga színekben pompázik, szinte meleg van (egyébként tényleg meleg van, sokan sortban futottak, sőt egy lány, aki nem bírta egyszerűen tovább, hogy nem tudja mutogatni a csodálatos lábait olyan szerelésben volt, mintha 30 fok lenne, de legyen meg neki és a látványából fakadóan másoknak is az öröme, nem irigylem senkitől).

Reggel egyébként az á Table!-ban kezdtem és sajnos csökkent a lelkesedésem, sőt gyakorlatilag kijelenthetjük, hogy elromlott az élmény, nem vagyok már rajongó többé. A croissant és a pain du chocolat teljesen zsíros volt, tudom, hogy ez ilyen műfaj, de az alján állt az olaj vagy zsír, a kávé amúgy nem volt rossz és aztán én felelőtlenül kértem egy limonádét, mire egy döbbenetes élénkzöld folyadékot hoztak tele jéggel, amihez egyszerűen hozzá se bírtam érni, mint kiderült mentaszirupos volt. Biztos egy állat vagyok, de én azt a cuccot képtelen voltam a szervezetembe tölteni. Amúgy sem értem minek erre a helyre ez a sok hülye design, és a különböző profilidegen tárgyak.

Nincsenek megjegyzések: