2011. november 19., szombat

futás hidegben

Kimentem futni, a hídon mért hőmérséklet szerint 2 fok volt, a szigeten is áll egy hőmérő az -4-et mondott, de szerintem inkább az előbbinek volt igaza. (A fenti kép valódi, a hídról fotóztam, kissé lent van a Duna vízszintje és valóban ilyen színű a folyó én sem értem miért.)

iPhone Thermometer app
Alázatosan és alaposan készültem a hidegre, mélységes tisztelettel, 5 réteg ruhával, amiből 2-t levettem a futás kezdésekor. Csak először volt kellemetlen, ahogy a hideg levegő belemar a tüdőmbe, a kezem az első 2 percben fázott. Másfél km után visszatért minden a régi kerékvágásba és pont olyan volt, mint, amikor nyáron futottam. A végén ismét észnél kell lenni, nyújtás és azonnal visszavenni a 2 réteget és gyorsan haza. 2 nap múlva merem csak teljesen megdicsérni magam, ha már biztos, hogy nem fáztam meg, de én úgy érzem nem történt károsodás.
egyre kevésbé barátságos (eggyel korábban)
A Sarki Fűszeres maradékokból összefőzött ebédmenüjével lezártam a délelőttöt és most jól megérdemelt pihenésemet töltöm, éppen most tudtam meg, hogy a Terra Hungarica csodálatos - innentől savanyú a szőlő: sznob rendezvényéből kimaradok, mert nem tudtam jegyet szerezni és minden jegy elkelt és a bennfentes emberek se tudnak nekem jegyet szerezni mert állítólag telt ház van, úgyhogy erről mostantól vagy rosszat vagy semmit.

Nincsenek megjegyzések: