2011. november 30., szerda

vihar


Elképesztő nyomasztó, viharos idők...

Tegnap elmentünk sokan a Judafestre, ami biztos jó lett volna, ha nem zár be teljesen este fél7-kor, tehát amikorra odaértünk. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy a Kék ló nevezetű amúgy kellemes szórakozóhelyen kicsit elhúztuk az időt. Végül kénytelenek voltunk idő előtt beülni a Kőleves borzadály helyre, ahol életem legrettenetesebb "humusz"-át sikerült fogyasztanom, valamint csapnivaló, flegma szervizt elviselni. Ezért aztán gyorsan továbbálltunk és ismét a Kadarka borbár kantin hangulatában kötöttünk ki, de ott jól éreztük magunkat, elég csak a remek borválasztékra koncentrálni.

Őszintén mondom nekem semmi igényem ezekre a mindennapos elmászkálásokra, de így hozza az élet, hogy muszáj. Ma is például muszáj lesz kivonulni az A38-ra a Recorder magazin partyjára.

1 megjegyzés:

Hapci írta...

A korai zárás valami ősi zsidó szokás?
Tavaly a Gozsdu Udvarban én is lemaradtam a gasztrofesztiválról, el nem tudtam volna képzelni, hogy este fél 8-kor már nem lesz nyitva semmi.