2011. november 25., péntek

fokozódó hangulat

Tegnap óriási aktivitást fejtettem ki (ez ugye relatív, tehát pontosítva: az előző napokhoz képest), valamint az est folyamán egy okos döntéssel lemondtam az újabb alkoholizálós programról, egy újvilági borkóstolóról, ami amúgy nem lett volna haszontalan szakmailag, azonban emiatt ma is embernek éreztem magam és nem zombie-nak. A szervezetem az elmúlt szombat után úgy döntött, hogy nem kér egy ideig az ilyen "kóstolókból", amikor akaratlanul 6-8féle italt kóstolunk és aztán a kóstolás szép lassan fogyasztásba csúszik át, ilyenkor az ember agya végül, amennyiben nem veszíti el teljesen az önkontrollt vagy tud megálljt parancsolni, vagy nem. Mindkét esetben a másnap kérdéses kimenetelű.

Ma a Pozsonyi úti közösségben tobzódtam, fotóztam itt is és ott is miközben vissza-visszatérve a bázisra személyes performance-szal szórakoztattam és foglaltam le a Sarki Fűszeres törzsközönségét, ami egyébként az egyik kedvenc elfoglaltságom.

Aztán pedig a Pozsonyi út legmenőbb virág és ajándékárusánál inspirálódtam tovább, nagyon jó alapanyagnak ígérkezik. Érdekes, hogy valahogy akaratomon kívül megint csúszok bele az ünnepi hangulatba, nekem ez tetszik egyébként, mert jó és a koronát pedig remélhetőleg a december 21-i landolásom Stockholmban fogja feltenni az egészre, továbbá a repülőtérről következő 1 órás út, hóban, sötétben, rénszarvasokkal az út szélén. Már nagyon várom.

Holnap pedig ismét egy futásnak nézek elébe, remélem nem lesz nagyon hideg.

Nincsenek megjegyzések: