2012. április 14., szombat

Kávéfórum

Ma volt Kreatív Kávéfórum rendezvény a kissé steril Corinthia Hotelben: rendkívüli felhozatal, profi szervezés, félig lézengő, félig szépen gyülekező tömeg, kétféle édesség: valami furcsaság, a nevét nincs kedvem leírni (na jó tessék: zsannamanna... ööö), valamint bennünket is bevonva, kissé felületesen ugyan, a Kézműves Desszert macaronnal Varga Gábor és Világ Viktor képviseletében. Voltak borok is például a Németh János Pincészet, továbbá pálinka és kolbász (István gazda) is.
A lényeget tekintve pedig sok-sok kávéfőző stand (nekem mennyország), szebbnél szebb kávéfőző gépekkel, nagyon finom kávékkal, Magyar Barista Bajnokság, és egyéb tényleg jó programok. Én olyan finom ristrettot, mint amilyet a Carraro kávéból kaptam (A Kávé Háza - Tóth Sándor) még talán soha nem ittam. Tessék ott a tökéletes tigrismintázat a kávé felszínén:
A levegőben pedig folyamatos tömény, kellemes kávéillat.

Közben találkoztam egy-két ismerőssel - ezen rendezvények fő értelme - és volt egy abban a pillanatban szíven ütő vélemény a Macaron Nappal kapcsolatosan: "tulajdonképpen csak érteni kellett volna a rendezvényszervezéshez". De aztán helyretettem magamban és mivel mindezt egy jelentős rendezvényszervező cég vezetője mondta, inkább büszke vagyok erre a kijelentésére, hiszen a belőle áradó keserűség - reálisan nézve - a legnagyobb elismerés számomra. Lássuk be neki életbevágó, hogy bizonygassa önmaga és rendezvényszervező cége létjogosultságát, hiszen, amit mi véghez vittünk március 20-án az enyhén szólva pofátlan volt, egy profi rendezvényszervező cég egy ilyen rendezvényért milliókat elkér, hiszen ez egy "szakma".
ismerkedem a macaronokkal (még soha nem láttam.. haha)
kávéfőző szemszögből a világ
macaron szemmel a világ
a szokásos értelmetlen beállításaim egyike

Nincsenek megjegyzések: