2012. április 18., szerda

gyilkos bürokrácia

Ilyen ártatlan szívvel és racionális, pusztán az ügyintézésre szorítkozó lelki beállítottsággal régen nyitottam be ügyfélszolgálati irodába, mint tegnap a BKV Pótdíjfizetési ügyek hivatalba. Átadtam a csekkemet, behajítottam egy tízezrest, bemutattam a gondosan megvásárolt bérletemet és vártam, hogy végezzünk, de nem, ez nem így megy! Nem volt jó, mert a büntetés után vettem meg a bérletet és ez így nem elfogadható, ezért 16 ezer forintot kellett volna fizetnem. Nem részeltezem tovább, kissé kiakadtam és eljöttem dolgom végezetlenül. Sajnos nem szabad elfelejteni soha a rájuk illesztett, tökéletes szlogent: "nekünk a hivatás a szivatás".

Közben pedig a UPC részéről újabb frusztrációk vették kezdetét, tekintve, hogy ismét a home office korszakába léptem érthető módon szükségeltetik megfelelő sávszélességű, a nagygépemen is használható internet, mára kaptam egy időpontot online, látszólagos egyszerűség, szinte hihetetlen, ajj annyira biztos voltam benne, hogy ez nem lehet ilyen sima ügy. Aztán felhívtak ma, hogy nincs eszközük és emiatt 2 hét múlva jönnének inkább beszerelni. Ismét nem részletezem az érzéseimet, természetesen nem az ártatlan ügyintézőn töltöttem ki, de azért eléggé kiakadtam utána.

Ezeket a rohadt, egyeduralkodó cégeket valamilyen módon meg kéne tanulni elkerülni.

Nincsenek megjegyzések: