2012. május 7., hétfő

vasárnapi körút

Tartalmas, külső szemmel nézve talán hiperaktívnak is tűnő vasárnapot bonyolítottam. Elmentünk reggelizni a Centrál Kávézóba, mivel mostanában úgy tűnt új lendületet kaptak. Sajnos nem tudok semmi jót mondani, ezért inkább hallgatok, mert a Centrál Kávézót szeretem.

Szóval ettem egy croissant-t, egy omlettet (ezúton jelzem, hogy az utóbbit nem ettem meg itt sajnos nem részletezhető okokból).

Utána átmentünk a Lila Körte modern, igényes, határozott és következetes ízléssel kialakított design bútorokkal és dekorációval felszerelt cukrászdába, ahol a sütemények elszállt elnevezése folytán én is csak azt tudom visszaadni: ettem egy Macher 2.0 szeletet, gondolom ez a Sacher továbbgondolása málna vonalon (most már értem is a "Ma" kezdetet).  Nem volt rossz, de nem az én stílusom egyébként a hely.

Ezután átszáguldottunk biciklivel a Károly körúton és elnéztünk a Wamp Gasztrora, ami ezúttal a Deák téren az Akváriumban volt. Szerintem egyébként egész jó volt, de hamar telítődtem, némi furcsa hangulatú találkozás után. Egyesek már csak úgy mennek ki oda, hogy önmagukban márkanevek és valami érdekes személy képviseli őket, érdekes alatt azt értjük, hogy egy olyan ember, akinek semmi köze sem kinézetben, sem stílusban, sem szándékra ahhoz az emberhez, aki kemény munkával kialakította az image-ét annak idején.
 
 
 

Utána majdnem bementem a Balatoni Borok Fesztiváljára, de ezt a programot még csúsztattam, úgyhogy hazabicikliztem egyre nehezedő lelkiállapotban, úgyhogy gyorsan kimentem futni, amelynek benyomásait az előző posztban örökítettem meg.
Este pedig kinéztünk a fent említett borfesztiválra, csakis fő kedvencem Légli Géza kedvéért és társaságáért úgyhogy aztán vele lógtam főként. Ott volt másik kedvencem Takács Lajos is, aki elégedetten evett a nagy tarja és csülökhalmok melletti vip asztaloknál, de feltételezem/remélem azért ő valami jobbat kapott, mint ami a népnek jutott.

Nincsenek megjegyzések: