2012. május 11., péntek

Caffe Vergnano Barista Bajnokság és Sonka Konferencia

Két vesszőparipám a kávé és a sonka jelenléte meghatározó volt a héten. Kedden viszonylag tervezetlenül beestem a Caffe Vergnano Best Barista bajnokságára, ahol nyomon követhettem a versenyt, egyébként izgalmas pillanatokat. 

Szerdán pedig hivatalos teendőim után elmentem a Sonka jegyében rendezett "A sonka világa, a világ sonkái" konferenciára a Laurus rendezvényközpontba, kicsit ugyan lekésve a rendezvény lényegéről, de azért 4 előadást még figyelemesen végighallgathattam, például a spanyol Monte Nevado cég képviselőjének prezentációját arról, hogyan készül náluk a sonka. Persze, hogy teljesen természetes módon.

Tegnap pedig ellátogattam az új Konrády francia pékségbe (nekem új), rendkívül finom kávét ittam és vettem náluk tzatzikit,

amit pedig este, 5 km futás után teljes megelégedéssel el is fogyasztottam.
Egyébként tisztában vagyok azzal, hogy mostanában minden fotómat szétbarmolom ezzel az instagram effekt őrülettel, de én is rá vagyok kattanva, majd lejövök róla.


3 megjegyzés:

Hapci írta...

Lemaradtál a bájos pillanatról, amikor Bíró Lajos felszelte az ujját...

Nem tudom, az első blokkot mennyien hallgatták, de a külföldiek iránti érdeklődés (rajtunk és az előadókon kívül kb. öten) finoman fogalmazva nem volt számottevő.

regina boros írta...

úú, ezt nem is tudtam.
igen, jó lett volna az első blokkra megérkezni én is érzékeltem.
Szerintem azért többen voltunk, mint öten, inkább mondanám 25-nek.

Hapci írta...

Fene tudja... alig volt bent pár ember, aki nem előadó/annak kísérője/a korábbi kerekasztal résztvevője/annak valakije volt.
Engem legalábbis meglepett az érdektelenség, bár az utolsó előadás közönségéről nincs infóm... azt átaludtam. :)