2011. május 28., szombat

feltöltődve


Állítólag egy 12 napos út kiheverése pont ugyanannyi időbe telik, mint maga az út volt. Azt hiszem éppen 12 napja tértem vissza és érdekes módon most tényleg érzem a feltöltöttséget. Ha jól belegondolok összesen 8-szor szeltem át az eget nyomásváltással fel és le és kétszer ugrottam 6 időzónát, ez persze, hogy megviseli az embert.

Jó lenne nem a hangulatok rabjának lenni, amelyből sokkal több a rossz, mint a jó, de annál inkább tud örülni az ember, amikor jó hangulatban találja magát. Nekem ilyen volt a tegnapi nap minden rossz (üzleti) körülmény ellenére.

Ezért aztán szereztem ilyen növényeket, rendezgetem az életem bástyáit ide-oda, úgy döntöttem, hogy nem lesz semmiféle Károly körúti projekt, amelyen kínlódhatok majd, hanem egyszerűen megpróbálom kiadni az egészet.

Nincsenek megjegyzések: