2011. május 16., hétfő

fény és köd - utolsó nap New Yorkban

A fényképezőgépem visszanyerte az energiát, tulajdonképpen szürreálisnak is betudható az, hogy egy nem működő charger-t sikerült beszereznem eredetileg, de - hála a magas szinten működő amerikai fogyasztóvédelemnek - becserélték egy másikra, ami viszont működik! Szóval képek ismét születtek és élmények is.

Szóval volt vásárlás élmény és olasz-kínai negyed megtekintése, hihetetlen menő divattervezők, hihetetlen menő boltjai, éttermek, food festival és esti melegbár látogatás - ami egyébként később derült ki, mindenesetre ennyi transzvesztitát még nem láttam egy helyiségben egyszerre. Amúgy szórakoztató és jó élmény volt.


Tegnap, vasárnap pedig voltunk egy igazi brunchon, ami a vasárnapi reggeli-ebéd összevonás, mi az egyik legjobb helyre mentünk Isabella's a neve és nem úsztam meg a buggyantott tojást, egyszerre kettőt is kaptam, úgyhogy felülemelkedve az ősi undoron a sznobizmus győzött ismét és megettem, folyamatosan tudatosítva magamban, hogy EZ JÓ.

Utána még egy séta Central Parkban, egyébként előtte én még nézelődtem sokat a ködös-esőssé váló New Yorkban, eddig viszont extrém szerencsésen alakult az időjárás.

Most pedig indulunk mindjárt a reptérre és felszállunk hazafelé.

Nincsenek megjegyzések: