2011. május 8., vasárnap

könnyed vasárnap - Magnolia Bakery és Central Park

Local kávézóvá avattam átmenetileg a Morning Start még ha nem is minden az én ízlesem szerint keszül, itt érzem az otthonossagot, na jó csak nagyon idezőjelben.. Itt nyitottam a napot és aztán elmentem a Colombus centerbe, Mother's Day-jel súlyosbított vasárnapon.

A Whole Food-ban óriásválaszték fogadott semmiben sem elmaradva az elvárásoktól. Articsóka halmok, spárgahegyek, a paprikák számtalan típusa, dobozos saláták és hozzá számomra új dimenziókat nyitó öntetkultúra, nem lebecsülendő szerintem csak azért mert már kész.
ügyesen elsajátitottam a sorbanállás és kasszához vonulás szuperhatékony szabályait, úgy éreztem nem lógok ki a New Yorki társadalomból.

Mindezek után pedig elmentünk a Magnolia Bakerybe, ahol vettem 2 sütit és egy kávét, és beszélgettem az eladóval, pontosabban ő is megkérdezte, hogy honnan jövök (speciális ákcentus), ezután pedig nagyrészt végig a Central parkban tespedtünk, de erre szükség is volt az előző napok erőltetett menetét feloldandó. Végül egy mexikóiban vezettük le a nap pihenéssorozatát, nagyszerű, finom kajával.

Nincsenek megjegyzések: