2011. május 23., hétfő

ingergazdag kikapcsolódás

Még vissza se tértem, még vissza se álltam, de pénteken máris elvonultam egy vidéki kiruccanásra, a tavaly már sikerrel debütált és jól bevált közegbe Noszvajra a menő kis településre, ahol például annak idején rábukkantunk csak úgy véletlenül a Nomád Hotelre. Már akkor se nagyon hittem a szememnek, hogy létezhet egy ilyen hely valahol Magyarországon, és ha létezik is én miért nem tudok róla. Tavaly mindenesetre biztos voltam benne, hogy ki kell próbálnom egyszer, hiszen akkor csak egy program végállomását jelentette számomra, nem ott szálltunk meg.

Szóval most meg ott szálltunk meg és nem igazán jutok szóhoz, mert azoknak a szavaknak, hogy vendégszeretet, barátságos környezet meg ilyenek, nincs jelentőségük, pontosabban elegendő súlyuk ebben az esetben, ezt az egészet csak úgy lehet átélni és megérteni, ha lemegy az ember és kipróbálja. Úgy vélem mindenkinek van egy titkos listája, ahol járt a világban és rábukkant valami gyöngyszemre, és hát nekem ez a hely is felkerült arra a listára, ahol pusztán maximum még 3-4 helyszín szerepel, ahová - amikor éppen a legjobbat akarom magamnak - akkor oda mindenképpen visszamegyek.


kirándulások:Nekem gyakorlatilag nem is volt különösebben kedvem és hajlandóságom a hotelből elmenni másfelé, de azért megnéztük a környéken található barlanglakásokat, ami egy meglehetősen misztikus koncepcióban alakult át valamivé. Magát a koncepciót szerintem kívülálló nem igazán értheti - úgyhogy én csak úgy álltam és néztem, nem is próbáltam megérteni, ezzel a beszűkült európai szellemiségemmel.

Nincsenek megjegyzések: