2012. január 25., szerda

utcára néző ablakokban

Valami irtózatos negatív hullám van rajtam 3 napja, nem teljesen tudom hová tenni csak viselem és küzdök vele, próbálok úrrá lenni rajta, a sárkány leküzdése nagy feladat volt mindig is az emberiség történetében.

Ma kezdve egy magamnak okozott terhekkel súlyosbított hangulattal, átmentem fél9-re egy megbeszélésre, próbáltam egy reggeli kávéra beereszkedni a Baldaszti's Grandba, de ők ki tudja mikor úgy döntöttek, hogy a nagy breakfast felirat ellenére 12-kor nyitnak ki ezentúl. Ezért továbbkényszerültem ismét a rettenetes Costa Coffee-ba, ahol megintcsak nem vitt rá a lélek, hogy bármit is vásároljak, inkább a Printa kávézóba fáradtam tovább, ahol meg legalább dolgozni is lehetett kicsit. Szóval így a városban egyik ágról a másikra röppenve, vissza-visszatérve harcoltam le magam így koradélutánra teljesen.


Nincsenek megjegyzések: