2011. október 17., hétfő

az első és utolsó energikus nap

Tegnap letepertem az ellustító és magábafordító szörnyet és elmentem futni, kicsit hideg volt ahogy tartottam kifelé, illetve visszafelé is, de jól ment, 5 km, gond nélkül. Utána pedig erőre kaptam és megírtam az olasz élményeket, enyhén zavaros formában. Ki tudja, talán maga az élmény is az volt.

Utána teljes egyensúlyban ráhangolódtam a hétfőre, és íme itt a hétfő nagyszerűen, energiával telve ébredtem, jól akarok lenni és dolgozni akarok, de nem jött össze: irtózatos nátha formájában támad a szörnyvissza és kezd leteperni ismét. Délutánig kibírtam, sőt a Zwack Open borkóstoló rendezvényét is átvészeltem, most azonban megint kezd eljönni az az állapot, amikor nem látok ki a fejemből, csak a tea és a különböző agresszíven ható citrusos, láz és fájdalomcsillapító porok segítenek, szóval ennyit az átmeneti egészségről. Viszont találtam egy nagyon-nagyon jó teát, erő és érzelem van benne: Twinings citromos-gyömbéres tea.

a fantasztikus Zwack Múzeum kínálatából
bírnak itt, hát nem tehetek róla

Nincsenek megjegyzések: