2011. október 23., vasárnap

október 23.

Hát ma ilyen időre ébredtünk, úgyhogy az emberek fejében eltervezett lázadás a rendszer ellen valószínűleg egy kicsit átgondolásra szorul, legalábbis olyan értelemben, hogy ki akarják-e magukat tenni az időjárás kényelmetlen hatásának vagy sem. Én azt hittem, hogy például egész nap ki se lesz kedvem mozdulni, de végül "egy kedves barátom" (ilyen is van, nem hittem volna) hívására fogtam magam és elhajtottam reggel 11-re az újonnan megnyílt trendi helyre: Innio a neve (Október 6. utca) és ott kávéztam és rendkívül finom vaníliás-mazsolás csigát reggeliztem. Nekem nagyon tetszik ez a hely, menő a berendezés, átgondolt a borválaszték, ideális helyszínnek tartom majd még meglátjuk miféle népség jár oda. Utána pedig felszerelkeztem téli hangulatú ételekkel a Culinarisban (citromlekvár, fahéjrúd, gyömbéres tea - ismét, stb.).

amúgy pedig ez a helyzet a városban:

Nincsenek megjegyzések: