2011. október 18., kedd

szélmalomharc

A mai nappal a T-mobile szolgáltatót is ellenségemmé fogadtam. Azzal terrorizálnak, mint mellesleg összesen négy előfizetéssel rendelkező ügyfelüket, hogy "elérte a havi mobilnet adatforgalmam a limitet" ezért visszaküldtek a 90-es évekbe november 2-ig, és csak 128 Kb-tal netezhetek. Én 33 Kb-os sebességű interneten edződtem és fél órákat vártam, hogy a freemail fiókom betöltődjön 1998-ban és elsőként voltam az internetező pontok törzsvendége, amikor még luxusnak számítottt és az emberek 99%-a még nem értette, hogy "egyáltalán mire jó az az internet" és az elsők között vettem otthonra beépített modemet, ami miatt mindenki hülyének nézett. Szóval engem akarnak ezzel szívatni, amikor pontosan emlékszem, hogy a 128-as ISDN vonal maga volt a mennyország egy időben. Csak azért sem veszek "plusz 1GB-ot", a torz, manipulált, korszerűtlen, az embereket hülyének néző szolgáltatásaiknak alárendelve magam.

Már évek óta foglalkoztat a kérdés, hogy például miért bénítják meg az embert külföldön? Kinek az érdeke ez? Miért nem lehet internetezni csak 500 ezer forintért? Ez normális még? Lehet, hogy 2003-ig még hihető volt, hogy sokkal drágább külföldön internetezni, de most már nem hiszem.

Egyébként nem baj, pontosan felírtam a dátumokat, amikor a mérhetetlen rafinériával kiokoskodott, az emberek kiszolgáltatottságát (mármint, hogy egyre inkább szeretnek kommunikálni és szórakozni) maximálisan kihasználó szerződésükben foglalt, gúzsba kötő hűségnyilatkozatok lejárnak és szépen sorban lemondok mindent. És egyébként, ahogy az ügyintéző tudja mondani undorító kárörvendő hangon, szinte felcsendül az egész T-mobile ponton a teljes vezetőség és kötött mellényes, dörzsölt matematikus-közgazdász szellemi ötletgazdák sátáni kacaja és betölti az egész Westendet: "az 2013 februárjában jár le! HÁHÁ!" "úgy lehet lemondani, ha kifizet 260 ezer forintot, HÁHÁ!" Persze hűségnyilatkozat nélkül meg minden háromszor annyiba került volna eddig.

2 megjegyzés:

Hapci írta...

Ez az egész T-izé egy nagy büdös kötsög társulat.
A T-Com 2 éve nem tudja megoldani, hogy jóváírjon az internetünkön 26 forintot. Szerintük ennyivel tartozunk, ezért időnként lekapcsolják a netet. Kb. négyszer fizettük be eddig valamelyik plázaboltjuk, sőt, legutóbb a végtelenül békés párom már olyat tett, amit még soha: hivatkozott rá hogy újságíró, és nagyjából szó szerint elküldte őket a picsába.
Az eredmény semmi, megint megkaptuk a kivonatot, hogy 26 Ft...
Egy nagy mázlijuk van, mert én is azon gondolkodom, hogy miszlikbe vágom a kábeljüket és porrá töröm a netkütyüt (ráadásul hűség se köt): vélhetően a többi szolgáltató is pont ilyen tetűgeci.
Ez egy ilyen világ... s mingyá' felveszem a telefont, mer' hívnak a következő ingyenes egészségügyi tanácsadásra...

regina boros írta...

Egyetértek, szerintem is a többi szolgáltató is pont ilyen tetűgeci. Nincs választásunk. Nekem annyi a tanulság, amit eddig tényleg nem éreztem még a bőrömön, hogy a szabadság mindennél többet ér, tehát soha többé nem írok alá sehol hűségnyilatkozatot, amivel gúzsba kötnek és bele se gondol az ember olyankor, olyan trükkös.
A UPC-t is már leépítettem nagyjából, most jön a T-mobile.. :)