2011. október 14., péntek

kávékóstoló

kávékóstoló
Tegnap kissé túladagoltam magam a délután 5-kor kezdődő Kávékóstoló és bemutatón. Először 3 presszókávét ittunk: 100% Arabica, 80% Arabica 20% Robusta, valamint 60% Arabica 40% Robusta változatban. Mivel én még nem vagyok a civilizációs fejlődés azon fokán, hogy önmagában tudjak eszpresszó kávét inni, ezért már az első sem ízlett, tehát meg sem ittam teljesen. Belekóstoltam többször is, próbáltam értelmezni, de, amikor rájöttem, hogy a kesernyés utóíz érzelmi hatása mégiscsak döntően az undor, akkor feladtam és letettem. Az illatát imádom, a bevezető ízét is, csak ne kelljen hosszan ízlelni. Ez az értetlen, undorral vegyes érdeklődés és izgalom annak idején a borral kapcsolatban is megvolt, tehát csak rá kéne hangolódni, ha akarnék. De nem akarok, mert valójában lejönni szeretnék a kávéról.

Végül kétféle módon elkészítve megkaptuk a kedvenc kávénkat, én tehát 2 capuccino-t, ezeket nehéz volt otthagyni, de azért nem ittam meg teljesen. Végül este 5 kávé után vágtam neki az amúgy teliholdas éjszakának. Ugye nem kell ecsetelnem milyen állapotban vagyok és vajon tudtam-e aludni.

kávékóstoló
kávékóstoló
kávékóstoló

Nincsenek megjegyzések: