2011. október 14., péntek

tényleg kész

Valószínüleg sokan nem értik, - mármint az a 3 olvasó, aki szokott engem időnként olvasni (na jó csak vicc) - szóval, hogy mi ez a twitter agymenés itt az oldalsó sávban. Ez itt kérem a lakásom felújításának és életrekeltésének története és azt kell, hogy mondjam, hogy a mai nappal véglegesen pontot tettem ennek a végére, értem ezalatt, hogy egy nagy talicskába beletettem minden aktuális hozzáférhető és nem hozzáférhető pénzemet és átadtam a kedves kivitelező úr részére, ezzel őt véglegesen és végérvényesen kifizetve. És micsoda véletlen, hogy éppen ma hajnalban kaptam a twittertől egy kedves "we've missed you" emailt, hát mintha tudná valami titokzatos erő, hogy mi minden zajlik körülöttem. Na szóval már sok szikláról tettem itt említést, most megint legördült egy, azért van ott még néhány...

Nincsenek megjegyzések: